Dziękuję za kontakt


Zanim napiszesz przeczytaj najczęściej zadawane pytania i rozwiązania


Nie dostałam produktu. Jak go odebrać?

Po pierwsze odczekaj 15 minut od opłacanie zamówienia w przypadku szybkich płatności (przelew, karta, stripe, blik)  i 5 dni roboczym w przypadku płatności tradycyjnym przelewem. System potrzebuje czasu, aby zaksięgować pieniądze i wygenerować dane logowania do platformy. Zazwyczaj trwa to do 15 minut.

Jeśli nadal nie otrzymałeś produktu sprawdź folder SPAM/OFERTY/NEWSLETTER na swojej skrzynce pocztowej. Z naszych obserwacji wynika, że w 99% przypadków właśnie tam, znajdziesz dane logowania, jeśli nie widzisz ich na poczcie. Email będzie miał tytuł "Dane Logowania Do Platformy". 

Nadal nie otrzymałeś danych logowania? Napisz do nas podając imię i email (z którego było dokonane zamówienie). W przypadku płatności cyklicznych dane logowania przyjdą na Twój adres PayPal.

Dane do platformy nie działają

Przepisz dane do platformy ręcznie (bez kopiowania). Zazwyczaj to pomaga. Jeśli nie, napisz do nas. Logowanie do platformy znajduje się pod adresem https://chudzinka.pl/wp-admin/

Nie widzę hasła w emailu

Jeśli jesteś naszym klientem, system nie wygeneruje drugi raz hasła. Zaloguj się na platformę, a tam zobaczysz odblokowane kursy. Kursy są zablokowane? Napisz do nas.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Wyślij maila support@bok24.zendesk.com

Almost Complete... Just One More Step!

Secure Your Space on the Masterclass

Enter your email below to secure your space on the masterclass webinar - remember to arrive early!

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close