Jeśli kupiłaś jakikolwiek nasz produkt, ale nie dostałaś danych logowania TO:
1. Poczekaj 15 minut, aby system mógł zaksięgować pieniądze i sprawdź folder SPAM
Po pierwsze odczekaj 15 minut od opłacenia zamówienia (w przypadku szybkich płatności (przelew, karta, stripe, blik)) i 5 dni roboczych w przypadku płatności tradycyjnym przelewem. System potrzebuje czasu, aby zaksięgować pieniądze i wygenerować dane logowania do platformy. Zazwyczaj trwa to do 15 minut.
Jeśli nadal nie otrzymałaś produktu sprawdź foldery: SPAM, OFERTY, NEWSLETTER na swojej skrzynce pocztowej.
Z naszych obserwacji wynika, że w 99% przypadków właśnie tam, znajdziesz dane logowania. Email będzie miał tytuł „Dane Logowania Do Chudzinki/ Platformy…”
2. Przeszukaj swoją pocztę ręcznie
Każda poczta ma możliwość przeszukania folderów.
W miejsce „Przeszukaj pocztę” wpisz frazę: „Dane logowania do platformy” lub „chudzinka” i kliknij „przeszukaj” (lub „Enter”). Poczta przeszuka Twoją skrzynkę i wyświetli Ci emial z danymi logowania.
3. Zresetuj hasło
Wejdź na stronę https://chudzinka.pl/logowanie/Na dole strony masz możliwość ustawienia hasła.
W zaznaczone na czerwono pole wpisz adres e-mail, który podałaś podczas zamówienia i kliknij „Ustawianie hasła”. Na Twoją pocztę przyjdzie wiadomość, w której otrzymasz link do wygenerowania lub ustawienia nowego hasła. Kliknij w nią i ustaw swoje hasło.Aby się zalogować wpisz adres e-mail, który podałaś podczas zamówienia i nowe hasło.
4. Napisz e-mail na nasze biuro obsługi:
Jeśli nie potrafisz sobie poradzić napisz e- mail na nasze biuro obsługi:support@bok24.zendesk.com
Nasz zespól wyśle Ci nowe hasło.
Ps. To jedyny adres e-mail na nasze biuro i jedyny adres, pod którym uzyskasz pomoc. Nie mamy innych adresów e-mail!
Problemy z ponownym zalogowaniem i drukowanie materiałów…
1. Zalogowałam się, ale drugi raz nie mogę.
Jeśli już raz się zalogowałaś ( szczególnie gdy korzystasz z telefonu) i podczas opuszczania strony nie wylogowałaś się to nie loguj się drugi raz!
Wejdź na stronę www.chudzinka.plJeśli będziesz zalogowana system automatycznie przeniesie Cie na stronę z wykupionymi materiałami.
Jeśli jesteś wylogowana- będziesz się mogła zalogować ponownie.
Problem z dostępem do materiałów pojawi się, gdy będziesz już zalogowana, ale zalogujesz się drugi raz na to samo konto.
System uzna to za próbę włamania na Twoje konto i Cię zablokuje na krótki czas. Dlatego właśnie ważne jest, abyś się wylogowała lub nie logowała drugi raz, gdy już jesteś zalogowana.
Pierwsze logowanie zrób przez stronę www.chudzinka.pl/logowanie
Kolejne wejście na stronę już tylko przez www.chudzinka.pl
Jeśli nadal masz problem z dostępem do swojego konta odezwij się na biuro: support@bok24.zendesk.com
2. Czy mogę wydrukować materiały?
Tak.
Wejdź w produkt który wykupiłaś i kliknij w „Pobierz materiały’.Następnie kliknij w „Download” a proces pobierania zacznie się automatycznie. Pliki znajdziesz zapisane na swoim komputerze/ telefonie.
Wszystko będzie w formacie pdf gotowe do wydruku.
3. Nie znalazłaś tu odpowiedzi lub rozwiązania?
Napisz na nasze biuro obsługi: support@bok24.zendesk.com